Швейні машинки © "Швейкін" Про компанію Наші партнери Оптовий відділ Доставка і оплата Гарантія Прайс лист КонтактиUA RU |
Київ, вул.Г.Андрющенко 6г
офіс-магазин №6

Показати на карті
Харків, пров. Отакара Яроша, 12A
(на перетині з вул. Клінськой)

Показати на карті
Запоріжжя, пр. Леніна 151а, офіс 28
м Львів, вул. Городоцька, 109
Дніпро, вул. В. Жуковського, 18, магазин №137 "Швейкін"
Показати на карті
Понеділок-п'ятниця з 9-00 до 18-00
Сб з 10-00 до 16-00, Нд - вихідний
(044) 383-01-60
(099) 383-93-41
(097) 520-05-34
(093) 225-05-76
(057) 750-75-98
(066) 47-304-47
(096) 630-14-45
(097) 540-63-77
(093) 091-33-53
(066) 900-19-96
(032) 237-07-50
(099) 231-37-13
(067) 901-63-59
(056) 785-97-70
(050) 990-49-56
(068) 284-46-24
(099) 383-93-41
(097) 520-05-34
0

Ваш кошик порожній

  • Всього

    0 грн
+38 (057) 755-35-88
+38 (050) 755-32-50
+38 (098) 399-30-95
Головна > Умови гарантії і тарифи планового техобслуговування
Каталог швейної техніки

Умови збереження гарантії і тарифи планового техобслуговування

1)    Дійсна гарантія має силу лише при дотриманні наступних умов:

  • правильне та чітке заповнення гарантійного талону із зазначенням  назви моделі, серійного номера виробу, дати продажу, печатки компанії та підпису продавця;
  • наявність оригіналу гарантійного талону;
  • технічне обслуговування (ТО) проводиться в авторизованих сервісних центрах компанії «Швейний Тріумф» за умови збереження строків, зазначених у гарантійному талоні;
  • виріб експлуатується відповідно до умов інструкції з експлуатації.

2)    Сервісний центр залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні за умови недотримання Пункту 1.

3)    Гарантія має силу на території України та розповсюджується на продукцію, придбану на її території.

4)    Гарантія розповсюджується на несправності обладнання, що виникли в процесі виготовлення виробу або в результаті прихованих дефектів.

5)    Гарантія включає заміну несправних запасних частин і виконання безкоштовних ремонтних робіт впродовж гарантійного терміну.

6)    Гарантійне обслуговування не розповсюджується на дефекти, що виникли в результаті порушення покупцем інструкції з експлуатації обладнання, а також на дефекти, спричиненні стихійним лихом (блискавка, пожежа, повінь, тощо).

7)    Строк проведення гарантійного ремонту за умови наявності запасних частин не перевищує 14 діб по кожній одиниці обладнання. За відсутності запасних частин строк ремонту може бути пролонговано, але не може перевищувати 30 робочих днів. Строк гарантії на заміну запасних частин не перевищує строк гарантії на виріб.

8)    Гарантія не включає налаштування, періодичне та планове технічне обслуговування.

9)    Гарантія не розповсюджується на частини обладнання, що швидко виходять із ладу (голки, човники, ремені, лампи, пускачі, запобіжники, тонкі проволочні вироби, голкові пластини, ножі, петлітелі, тощо).

10)  За наявністю підпису покупця в гарантійному талоні претензії у зв’язку з відсутністю комплектації не приймаються.

11)  Право на гарантійне обслуговування втрачається у випадку:

  • відсутності планового технічного обслуговування виробу в зазначений час в авторизованому сервісному центрі компанії «Швейний Тріумф»;
  • якщо виріб, призначений для побутового використання, експлуатувався з метою здійснення підприємницької діяльності, а також задля інших потреб, що не відповідають його прямому призначенню;
  • несправності обладнання при недотриманні умов експлуатації або помилкових дій користувача, невірного налаштування;
  • механічних пошкоджень під час транспортування чи експлуатації, включаючи вм’ятини та подряпини;
  • стихійного лиха (блискавка, пожежа, повінь, тощо), а також з інших причин, які не стосуються продавця та виробника;
  • потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідини, комах, тощо;
  • ремонту чи внесення конструктивних змін не уповноваженими особами, зламування пломб, порушення цілісності корпусу;
  • пошкоджень внаслідок невідповідності електромереж живлення, температури та вологості у приміщенні, експлуатації без заземлення, тощо;
  • пошкоджень, які виникли внаслідок використання нестандартних і неякісних витратних матеріалів, комплектуючих, запасних частин, носіїв інформації, а також програмних продуктів, які не були встановлені чи рекомендовані виробником.

12)  Дійсна гарантія не порушує законні права споживача, гарантовані йому чинним законодавством України.

До відома!

У випадку виникнення сумнівів щодо комплектації чи заявлених характеристик обладнання, звертайтесь за уточненням до менеджерів компанії у день продажу.

Важливо! Програма планового технічного обслуговування (ТО) передбачає зобов’язання споживача своєчасно (згідно планової періодичності ТО +/- 14 днів) надавати швейне обладнання до авторизованого сервісного центру для виконання профілактичних робіт. А це, в свою чергу, дозволить зберегти подальшу гарантію та забезпечить якісне функціонування обладнання.